Palanki edukacinė aplinka sudaro prielaidas darniai, visapusiškai vaiko raidai, todėl mūsų darželyje kuriama tokia aplinka, kuri optimaliai tenkintų pažintinę, kalbinę, emocinę, fizinę vaiko brandą. Būtų estetiška, saugi, kupina spalvų, faktūrų, patraukli vaikams, skatinanti tyrinėti.
Specialiosios grupės auklėtoja Virginija Kripienė ir logopedė-specialioji pedagogė Zita Grinvaldienė praturtino, atnaujino lauko aplinkas, atliepiant vaikų edukacinius poreikius ir interesus. Kreatyviniams žaidimas, tyrinėjimams puikia tinka spalvų namelis. Buvimas jame skatina kūrybiškumą, bendrystės džiaugsmą, vertybines nuostatas, skatina skleistis kalbiniams gebėjimams. Kalba sėkmingai ugdoma per spontaniškus žaidimus, vaikas pajaučia bendravimo reikalingumą. Tikslinti erdvinius suvokimus ir įtvirtinti sąvokas bei geometrines formas, puikiai tinka spalvota žuvytė, katinėlis, boružėlė. Lavinti regimąjį suvokimą, įsiminti matomus vaizdus, spalvas bei skaitmenis, tinka besišypsanti gėlė. Lauko aplinka leidžia skatinti fizinį vaikų aktyvumą, spontanišką judėjimą, įgyti naujų patirčių. Kiemo teritorijoje, automobilių trasose, kurios labai mėgiamos vaikų, kuriami įvairiausi žaidimai, rengiamos lenktynės.
Tenkindami prigimtinį vaiko poreikį žaisti, sudaroma galimybė vaikams patiems pasirinkti žaidimo erdves, priemones, trukmę, veikti individualiai, ar su vaikų grupele. Sudaromos sąlygos pasijusti vaikui svarbiu, vertinama kiekvieno vaiko nuomonė, palaikoma iniciatyva.
Vaikai gali pamiršti, ką jiems padarei ar pasakei, bet jie niekada nepamirš, kaip privertei juos jaustis.“ (Maya Angelou)