„STEAM pasaka“. 👩💖📔Gruodžio pirmąją savaitę pradėta įgyvendinti dar vieną „AŠ myliu STEAM“ programos veikla. Veiklos tikslai: skatinti vaikų domėjimąsi gamtos mokslais, technologijomis, menais, matematika; mokytis programavimo pagrindų, išbandant naujus veiklos būdus dirbant komandoje, integruotai ugdantis kalbos ir kalbėjimo įgūdžius. 👩❤️👨🎎💕Pirmoje veiklos dalyje vaikams, dirbant grupėse, sudarytos sąlygos pasirinkti vieną iš siūlomų arba rinktis savo sugalvotą temą. Pasirinkus temą, vaikams paaiškinta, jog jie kurs pasaką. Vėliau pasitelkus meninės raiškos priemones iliustravo pasakos siužetą, sukurdami atskiras pasakos įvykių korteles. Antroje veiklos dalyje vaikai, panaudojant interaktyvias edukacines priemones (edukacines bitutes) 👩❤️👨💕🐝atliko programavimo veiksmus, sekė pasaką. Kūrybiniame pasakos sekimo procese kalbos ir kalbėjimo įgūdžių tobulinimui, kalbinio raštingumo ugdymui pasitelkta skaitmeninė logoritmikos įtraukiojo ugdymo priemonė. Veikloje dalyvavo Šiaulių lopšelyje-darželio „Berželis“ ugdytinių grupės, o taip pat Šiaulių lopšelio-darželio „Gintarėlis“ ugdytiniai. 👩❤️👨💕🐝Veiklas vedė specialiosios grupės auklėtoja Ingrida Taraškė.