Šiais mokslo metais logopedė-specialioji pedagogė Zita Grinvaldienė ir meninio ugdymo mokytoja Ada Rimkutė, kartu su grupės „Žirginėliai“ vaikais vykdė kompleksinį „Logoritmikos ir kalbinės raiškos“ projektą. Kalbos raida – viena pagrindinių žmogaus savybių. Vieni vaikai išmoksta kalbėti savaime, kiti – turi nueiti ilgą ir sudėtingą kelią taisyklingos kalbos link. Vaiko ankstyvoji kalbos raida yra pagrįsta melodinėmis intonacijomis, kurios tampa bendravimo priemone, padedančia geriau suprasti kitą žmogų ir jo žodžių tikrąją reikšmę. Kalbos ir kalbėjimo sutrikimų turinčių vaikų motorika, klausa, balsas bei kalba buvo sėkmingai ugdomi siejant logopedinę ir muzikinę veiklas. Vienas pagrindinių projekto tikslų – lavinti ugdytinių kalbą, pritaikant įvairius muzikavimo elementus. Kalbos, muzikos ir judesio sintezė padeda ugdyti, lavinti kalbos ritmiką, tempą, girdimąjį suvokimą, o tai teigiamai veikia vaiko kalbos vystymąsi. Projektu buvo siekiama taisyklingos artikuliacijos, padargų padėties, treniruoti balso aparato paslankumą, plėtoti taisyklingo kvėpavimo įgūdžius, lavinti smulkiąją ir stambiąją motoriką, ritmo pajautimą, tembrinę ir foneminę klausą. Projekto metu atrasta kalbos ugdymo forma suteikė vaikams daug teigiamų emocijų, paskatino susidomėjimą muzikinėmis, kalbinėmis ir žaidybinėmis veiklomis.