Spalio 23 d. ikimokyklinio ir neformaliojo ugdymo mokytoja Laura bei priešmokyklinio ugdymo mokytoja Tatjana dalyvavo Šiaulių techninės kūrybos centro organizuotoje metodinėje dienoje „T STEAM’e – kaip priemonės tampa kūryba“. Veiklos tikslas – skatinti ugdymo kaitą ir inovacijų plėtrą, taikant STEAM (mokslo, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos) principus nuo ankstyvojo iki bendrojo ugdymo. Mokytojos dalyvavo praktinėse kūrybinėse dirbtuvėse, kuriose kūrė ir išbandė įvairias technologines priemones: gamino judantį robotą, eksperimentavo su Makey Makey valdymo įrenginiais, išbandė kūrybos galimybes su PINOO elektronikos rinkiniais bei sužinojo, kaip dirbtinio intelekto įrankis „Midjourney“ gali padėti mokytojui kuriant mokomąją medžiagą. Ši metodinė veikla paskatino mokytojas dar kartą įsitikinti, kad STEAM ugdymas – tai kelias į vaikų kūrybiškumo, smalsumo ir technologinio raštingumo ugdymą, o tinkamai parinktos priemonės gali virsti įkvėpimo šaltiniu tiek vaikui, tiek pedagogui.
