Šiaulių lopšeliai-darželiai „Sigutė“ , „Kregždutė“, „Gluosnis“ dalyvavo STEAM edukacijoje „Aš mažasis programuotojas“. Kas vaikams itin artima ir įdomu – ATRAKCIJONŲ PARKAS. Aiškinomės, kokie atrakcionai būna, kas ten labiausiai patinka, kaip jie veikia. Visi dalijosi savo patirtimis ir svajonėmis – vieni norėtų išbandyti aukščiausią kalnelį, kiti svajoja apie besisukančias karuseles ar spalvingus batutus. Šią temą perkėlėme į kūrybinį konstravimą – iš DUPLO kaladėlių kūrė savo svajonių atrakcionų parkus. Statė kalnelius, karuseles, įvairias pramogų erdves, taip lavindami erdvinį mąstymą, kūrybiškumą ir bendradarbiavimo įgūdžius. Kad atrakcionų parkas atgytų, į pagalbą pasitelkėme Cubroid rinkinius. Jais konstravo karuselę ir ją užprogramavo, kad karuselė suktųsi ir skleistu muziką. Tai įspūdinga akimirka – kūrinys ne tik veikia, bet veikia taip, kaip suprogramuota mažųjų kūrėjų rankomis. Visa ši veikla apjungė STEAM ugdymo principus – vaikai tyrinėjo (mokslas), konstravo (technologijos ir inžinerija), skaičiavo (matematika), reiškė savo idėjas ir kūrybiškumą (menas). Tokiu būdu mokymasis tapo gyvas, prasmingas ir pilnas atradimų.