Žaidimai moko: švietimo pagalba muzikine veikla – logoritmika
Lavinant ugdytinių kalbą lopšelio-darželio specialistai sėkmingai sieja logopedinę ir muzikinę veiklas, organizuodami logoritmikos užsiėmimus. Logoritmika apjungia judesį, kalbą ir muziką. Kompleksinės veiklos metu lavėja motorika, tempo ir ritmo pajautimas, balsas, foneminė, muzikinė klausa, kvėpavimas. Visa tai padeda greičiau pasiekti norimą tikslą kalbos taisyklingumui. Pasitelkus fantaziją, kūrybines galias ir laisvę, kartu su vaikais kuriami ritminiai pokalbiai. Tokie pokalbiai interpretuojami naudojant įvairiausias priemones: ritmines lazdeles, puodelius, barškučius, būgnelius, švilpukus, klausome iš gamtinės medžiagos išgautų garsų skambesio (kaštonai, gilės, riešutai, lapai ir t.t.).
Užduotims tinka trepsėjimas, plojimas, beldimas, ritmingas judėjimas rimuojant žodžius. Muzika yra ypatinga ir unikali priemonė, ikimokyklinio amžiaus vaikams. Ji padeda užmegzti emocinius ryšius, prisideda stiprinant atmintį. Lavina smulkiąją motoriką, sustiprina kalbos dėmesį, ritmo pojūtį, suartina vaikų ir pedagogų bendravimą. Tokios inovacijos ugdymo procese inovacijos gimsta iš nebijojimo klysti, nuolatinio ieškojimo ir poreikio įgyvendinti kilusias idėjas.
https://drive.google.com/file/d/1Ul02niwgrVAN5HxG7fwHsvwhBOBvMSdF/view?usp=sharing
Veikla finansuojama Europos sąjungos lėšomis.
Ersamus+ KA1 projektas „Žinoti daugiau: specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų ugdymas“
Projekto laikotarpis nuo 2020-11-01 iki 2021-10-31